Sojfia

Japps, detta är min lilla/stora blogg. Här kommer det en massa nyheter som händer inom ekonomivärlden. Min stora idol är Barack Obama och hans stora framgångar är bara fööööör roligt att läsa om. Så jag tror att min blogg kommer du allt gilla!

Okej, eller inte. Vem fan bryr sig om nyheter och sånt? Det slänger vi i soptunnan.

Jag vet inte hur jag ska presentera mig. Mitt namn är Sojfia, ballt namn va? Okej, jag heter det om vi ska ljuga. Men det är mycket roligare, varför vet jag inte. Men jag kallas för Sojfia. Okej, än så länge är det bara jag och mina låtsaskompisar pelle och lisa som kallar mig det.

Kommentarer
Sojfia gillar: Ada

heeeeeeeeej

2010-01-19 @ 15:33:06
URL: http://adada.blogg.se/
Sojfia gillar: sofia

men den skulle ju hetet "Sfoia"!! xD ;)

2010-01-19 @ 16:49:05
URL: http://sebranzofia.blogg.se/
Sojfia gillar: Miiiiii

Om detta var facebook så skulle jag gilla detta :)

2010-01-22 @ 20:29:38

Trevligt att du kommenterar:

Namn:
Komma ihåg?

Mailadress (publiceras inte)

Din bloggadress?

Här kommenterar du:

Trackback
RSS 2.0