Svårt

Det är väldig svårt att uppdatera ofta. Men jag lovar att jag ska bättra mig. Så denna helg ska jag försöka göra så många inlägg som möjligt. Sen på tisdag åker jag till da fjäll, så då blir det inte mycket uppdatering ;s

Idag så har jag vart i skolan. Om ni inte visste det. MEN (ville låta lite som Tony Irving) efter skolan så tränade jag, ada och sofia till whenever wherever. Bra! Imorgon så ska jag våga lite saker .. I am a fegis :D

Och jag MÅSTE duscha, för att det står något väääääldigt opassande i min nacke ..


Nu ska jag ÄTA MAT!


Kommentarer
Sojfia gillar: Ada

Jag kommer att sakna dig gumman!

2010-03-02 @ 16:35:05
URL: http://adada.blogg.se/

Trevligt att du kommenterar:

Namn:
Komma ihåg?

Mailadress (publiceras inte)

Din bloggadress?

Här kommenterar du:

Trackback
RSS 2.0