Hiss till världens bästa person



Ada är nog den mest finaste person jag känner. Du är min andra halva. Alla minnen med sig är oförglömliga och det finns absolut ingen som någonsin kommer kunna ersätta dig. Kommer du ihåg dendära videon med detdära djuret som låter som dramaläraren? Eller när vi var turister? Haha, och när vi bestämde att varje gång det regnade så skulle vi gå ut och sätta oss under pingisbordet? Vad vore mitt liv utan dig? Jag älskar dig något enormt mycket! Just nu sitter jag och kollar på gamla bilder och tänker tillbaka på allt. Att träffa dig är nog det bästa som har hänt mig, vi blev bästavänner efter några dagar i början av sexan. Jag kommer ihåg hur alla ba "Hur länge har ni kännt varandra?", för alla trodde att vi hade vart bästisar länge. 2010 kommer bli vårat år, har jag bestämt. Tack för alla stunder du har funnits vid min sida, tack för allt bästis! Jag kommer alltid finnas där, no matter what. Jag älskar dig mest av allt!


Kommentarer
Sojfia gillar: Ada

Asså gumman, det finns inga ord för dig. du betyder verkligen allt! jag älskar dig med hela mitt hjärta och ingen kan ersätta dig. du och jag genom allt! 2010 kommer att bli hur bra som helst!



*LOVE U MOST BABY! <3*

2010-02-28 @ 08:32:32
URL: http://adada.blogg.se/
Sojfia gillar: Ada

Jag kommer att sakna dig gumman!

2010-03-02 @ 16:34:39
URL: http://adada.blogg.se/

Trevligt att du kommenterar:

Namn:
Komma ihåg?

Mailadress (publiceras inte)

Din bloggadress?

Här kommenterar du:

Trackback
RSS 2.0