När jag har tråkigt.

Här är min lista över de fulaste namnen som finns plus kommentar.


Gunnel. Gunnel toppar listan utan några direkta nära konkurrenter. Usch blä för Gunnel.
Mariette. Hur kan man döpa sitt barn till Mariette? Marielle är ju jättefint, så varför byta ut LL till TT? Jag ser en kvinna med stentvättade jeans och en röd fleecejacka. Fult namn!
Boel - Boel är en kort kvinna med lockig lugg och jättefula långlkjolar. Usch!
Melker - Det finns bara ett ord - nörd.
Jens - Ett namn som man skrattar åt. Jens - haha!
Ulrik - Vem ser på sitt nydöffa barn och tänker: Ulrik, JA Ulrik ska den lille hete!
Benny - När jag hör det namnen tänker jag på snor..
Berit - ja, de säger väl sig självt..


Kommentarer
Sojfia gillar: Minna

Klaga inte på vår gamla biblotikarie Sofia!! :P <3

Jag tycker Jens är jätte fint! Mariette också (Jens är finare :P)

2010-03-31 @ 21:17:36
URL: http://zoco.blogg.se/
Sojfia gillar: isabelle

du är ju totalt körd i huvudet ?

2010-04-03 @ 14:01:09
Sojfia gillar: isabelle

dååålig blogg du har, du suger ju -.-

2010-04-03 @ 14:01:37
Sojfia gillar: isabelle

jag hittade din blogg via Ada & du borde vara mer som henne eftersom du och din blogg suger, du ser faktiskt lite ut som en apa :D

2010-04-03 @ 14:02:42
Sojfia gillar: jenny

"Isabelle" är ju dum i huvudet -.-

Sofia ta inte åt dig vad den där omogna typen sa!

Du äger! :D:D <33

2010-04-04 @ 20:50:43

Trevligt att du kommenterar:

Namn:
Komma ihåg?

Mailadress (publiceras inte)

Din bloggadress?

Här kommenterar du:

Trackback
RSS 2.0